მომხმარებლის უფლებები

შენიშვნა: მომხმარებლის უფლებების სრული ჩამონათვალი იხილეთ „სიმნეტის“ მიერ ფიზიკური პირებისათვის ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიწოდების შესახებ ხელშეკრულების სტანდარტული პირობებში.
ვის უნდა მიმართოთ საჩივრით/პრეტენზიით?

მომხმარებელმა მისი დარღვეული უფლების აღდგენის ან მიყენებული ზარალის ანაზღაურებისათვის საჩივარი შეუძლია შეიტანოს:

შენიშვნა: საჩივრის შეტანისას ამ მიმდევრობის დაცვა საჭირო არ არის!

პროვაიდერ კომპანიას უფლება არ აქვს საჩივრის გამო მომსახურება შეგიწყვიტოთ!

საჩივრის ფორმა და შინაარსი:

საჩივრის ფორმა შეიძლება იყოს სატელეფონო, ელექტრონული ფოსტის ან წერილობითი. მიზანშეწონილია საჩივარი შეიცავდეს შემდეგ ინფორმაციას: