მომხმარებლის უფლებები
- აბონენტი უფლებამოსილია ისარგებლოს ინტერნეტ მომსახურებით დღე-ღამის ნებისმიერ დროს, 24 საათის განმავლობაში და გამოიყენოს იგი ნებისმიერი მიზნებისათვის,
გარდა მოქმედი კანონმდებლობითა და ხელშეკრულებით აკრძალულისა.
- აბონენტი უფლებამოსილია აირჩიოს მისთვის სასურველი მომსახურების პაკეტი, ხელშეკრულებით ან/და მისი დანართებით
გათვალისწინებული პირობების შესაბამისად.
- აბონენტი უფლებამოსილია შეატყობინოს კომპანიას ნებისმიერი დაზიანების შესახებ და კომპანიის ცხელი ხაზისგან (ტელ: +995 0322500301) მიიღოს სატელეფონო
კონსულტაციები ინტერნეტ მომსახურებასთან დაკავშირებით ყოველდღე 24 საათის განმავლობაში.
- აბონენტი უფლებამოსილია მიიღოს ინფორმაცია მომსახურების დეტალური ანგარიშის და ანგარიშთან დაკავშირებული დამატებითი დეტალების თაობაზე.
- აბონენტი უფლებამოსილია სიმნეტის მომსახურებასთან დაკავშირებული საჩივრები წარადგინოს როგორც უშუალოდ სიმნეტში, ასევე,
მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში.
შენიშვნა: მომხმარებლის უფლებების სრული ჩამონათვალი იხილეთ „სიმნეტის“ მიერ ფიზიკური პირებისათვის ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიწოდების
შესახებ ხელშეკრულების სტანდარტული პირობებში.
ვის უნდა მიმართოთ საჩივრით/პრეტენზიით?
მომხმარებელმა მისი დარღვეული უფლების აღდგენის ან მიყენებული ზარალის ანაზღაურებისათვის საჩივარი შეუძლია შეიტანოს:
- პროვაიდერი კომპანიის სპეციალურ, საჩივრების განმხილველ სამსახურში;
- კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიაში, რომელსაც გააჩნია მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური;
- სასამართლოში.
შენიშვნა: საჩივრის შეტანისას ამ მიმდევრობის დაცვა საჭირო არ არის!
პროვაიდერ კომპანიას უფლება არ აქვს საჩივრის გამო მომსახურება შეგიწყვიტოთ!
საჩივრის ფორმა და შინაარსი:
საჩივრის ფორმა შეიძლება იყოს სატელეფონო, ელექტრონული ფოსტის ან წერილობითი. მიზანშეწონილია საჩივარი შეიცავდეს შემდეგ ინფორმაციას:
- სამსახურის დასახელება, რომელშიც მომჩივანს შეაქვს საჩივარი;
- საჩივრის წარმდგენი პირის ვინაობა და მისი ფაქტობრივი მისამართი;
- პროვაიდერი (მომსახურების მომწოდებელი) კომპანიის ოფიციალური დასახელება და მასთან გაფორმებული ხელშეკრულების ნომერი;
- მოთხოვნა;
- გარემოებანი, რომელთაც ეფუძნება მოთხოვნა.